sila pause kalo x suke

Ku Ukir Indah Namamu


waaaaa, da lame gua x update blog niee.. sbnrnya gua saje je biarkan blog gua nie bersawang, nak kasi spider lepak lama2 sket kat wall blog gua niee (alasan semata2)...ksian dorg xde umah kan.. so, gua yg baik ati nie buatkan la umah utk dorg...snang je sbb umah dorg kan xyah pakai kontraktor & tukang2 pon..so,gua tlong la bina.. dah2,da byk merapu niee.. post nie gua nak tuju kat sape ea?? kat sape agi, kat nama ASMAT tu laa..pnat gua ukir + kerengga yg time tu nak manja2 ngn gua pny kaki,gedik btol dorg kan... tapi dlm dorg gedix2 tu, siap jugak gua ukir...ok laaa,wish dari gua.. smg hbungan kami kekal hingga ke anak cucu & kekal hingga ke syurgaa...korg smua doakan utk kami yee !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...