Ya Allah

Ya Allah...aku brmohon kpd Mu Ya Allah..Kau kuatkanlah hatiku ini, tabahkanlah hatiku ini...hatiku dlm kesdihan Ya Allah...ceriaknlah hatiku kmbali Ya Allah...Ya Allah, kuatkanlah jodoh diantara kami berdua Ya Allah... tetapkanlah prasaan cinta & kasih sayang diantra kami berdua Ya Allah...Ya Allah, kuatkanlah jodoh kami... kuatkanlah jodoh kami... kuatkanlah jodoh kami...hnya Engkau shja yg Maha Mengetahui prsaanku trhadap dia Ya Allah... kuatkanlah prsaan cinta & sayang diantra kami brdua Ya Allah...aku brmohon kpdMu Ya Allah, Kau makbulkanlah doaku ini... makbulkanlah doaku ini...

2 merah 1 ungu

post kali nie, aku just nak post bnde nie jee...pe tu?? haaa, just aku & sweetheart aku je yg taw, hoho... smoga post nie dpt wat die hepi2 laaa... : )

Tanpamu


Tanpamu hidupku jadi sunyi....Tanpamu ku seakan mati... Tanpamu bagai malamku tanpa bintang....Tanpamu aku kan tersesat....Tanpamu tiada lagi hasrat....Tanpamu seakan jantungku berhenti....Kasih yakinlah kepada diriku.... Sayang dan cintaku pun hanya untukmu....Dan takkan berubah untuk selamanya,Cintaku hanya padamu.....buat kekasih hatiku, WAN ASMA WAN SALPIAHUDIN , i love u so3 much

i LOVE u


xde brita pnas pon yg ak nk post kat sini..xde gak brita sejuk yg aku nak post kat sini..aku just nak gtaw yg aku sgt3 cintakan awek aku....smga drimu sihat2 je ye syggg....cewaahhhh
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...