sila pause kalo x suke

Hadiah Kami

1st entry, aku nak ucapkan tahniah kpd kwn aku si NORUL IBTISAM sbb dah slmat jadi istri org.. smga bhgia slalu lah hendaknyaa... hari sabtu 4hb mac majlis kahwin die... nak dijadikan cite, ari tu jugak la hujan trun mencurah2.. alhamdulillah jugak sbb dah lama x hujan beb... hujan pon hujan laaa.. aku kne dtg jugak sbb aku dah janji ngn die nak attend die pny kenduri... satu agi sbb aku nie admin ktorg pny group kat fb... so nak x nak mmg kne attend jugak laaa.. sblom g tu, kne la bwak hdiah sket beb.. dah nme kwn yg kawin kan.. klau jiran die kawin, mmg haram la aku nak penat2 kan diri balut hadiah tuu... so tgok la pic2 kat bwah nie yee.. tu la hadiah ikhlas drpd kami = ASMAT


pic hadiah kena kasi sensor la beb... hny kami brdua shja yg taw isinya.. =)


hadiah sudah siap dibalut mnggunakan kertas brwrna kelabu tahi kerbau, haha... kertas yg ada lebih kat umah aku.. aku belasah je leeer


bile dah siap balut, kne la letak ucapan sket kan.. so aku x nak pkir byk... aku jz tulis "SELAMAT PENGANTIN BARU"... FROM: ASMAT, hihihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...